Система була впроваджена з метою підвищення ефективності діяльності

Підприємство вже не перший рік займається питаннями підвищення рівня якості послуг, що надаються замовникам. Роботи по впровадженню вимог міжнародного стандарту було почато ще в 2012 році. Дана система була впроваджена з метою підвищення ефективності діяльності ДП “Кетц” і якості експертних обстежень, в повній мірі задовольняє вимоги і побажання споживачів. Протягом 2013 команда провідних фахівців підприємства проводила роботи з вдосконалення системи управління підприємством. Метою цих дій було виведення якості обслуговування замовників на новий рівень і отримання міжнародного сертифікату ISO 9001. Під час спільної роботи ми отримували повні та чіткі відповіді на питання. Окреме слово подяки висловлюємо Маргариті Петренко і Віталію Белоусову. Якщо оцінити рівень сервісу за 10-ти бальною шкалою – наша оцінка 10

Call Now Button